NASZA MISJA
Wiemy, jak budować. I wiemy, jak dostarczać najwyższej jakości usługi, które przyczyniają się do rozwoju infrastruktury i poprawy jakości życia w naszych społecznościach. Profesjonalizm, innowacyjność i nieustanne doskonalenie towarzyszą nam w każdym obszarze działania. Budujemy silne i trwałe relacje z naszymi Klientami i Pracownikami, bo to one są fundamentem naszej firmy.
WARTOŚCI, KTÓRE NAS INSPIRUJĄ
Dbałość o bezpieczeństwo
Priorytetem dla nas jest zapewnienie bezpiecznych
warunków pracy dla naszych pracowników oraz klientów,
dlatego dokładamy wszelkich starań w tym zakresie.
Zaangażowanie
Jesteśmy zaangażowani w każdy etap realizacji projektu, od jego planowania po jego wykonanie, aby zapewnić naszym klientom satysfakcję z wykonanych prac.
Innowacyjność
Kluczowa dla nas w dynamicznym świecie biznesu. Chcemy nieustannie rozwijać nasze usługi i wykorzystywać nowoczesne rozwiązania, aby sprostać wymaganiom naszych klientów oraz zapewnić naszym pracownikom możliwość rozwoju.
UCZCIWOŚĆ
To nie tylko kwestia etyki biznesowej, ale także ważny element budowania relacji z klientami, pracownikami oraz partnerami biznesowymi. Stawiamy na otwartość i przejrzystość w naszych działaniach oraz na budowanie trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu.
Zespół
Doceniamy zaangażowanie i wkład każdego pracownika w rozwój firmy. Pracujemy zespołowo, co pozwala nam osiągać cele, które sobie stawiamy. Wierzymy we wpływ jednostek oraz w pracę zespołową, która pozwala nam na skuteczną realizację projektów.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Jesteśmy świadomi wpływu naszych działań na środowisko naturalne oraz ludzi, którzy korzystają z usług naszej firmy. Dlatego dążymy do minimalizacji negatywnego wpływu naszej działalności na środowisko oraz społeczeństwo.
Nasze procedury
obejmują między innymi
01
Procedury bezpieczeństwa i higieny pracy
Określające standardy bezpieczeństwa i higieny pracy na placach budowy oraz w biurze firmy.
02
Procedury rekrutacyjne
Obejmujące kompleksowy proces rekrutacji nowych pracowników, w tym określenie wymagań i standardów kwalifikacyjnych, selekcję kandydatów oraz szkolenia wstępne.
03
Procedury sprzedażowe
Określające standardy sprzedaży naszych usług, w tym obsługę klienta, proces ofertowania oraz zawierania umów.
04
Procedury wykonawcze
Obejmujące standardy realizacji naszych projektów, w tym etapy i terminy realizacji
prac, koordynację działań zespołu, nadzór nad jakością oraz kontrolę kosztów.
05
Procedury zarządzania jakością
Zapewniające kontrolę jakości naszych usług, w tym standardy oceny satysfakcji klienta oraz audyty jakości.
Zlecając nam realizacje zyskujesz pewność, że działamy w przewidywalny, bezpieczny sposób, pozwalający na zapewnienie najwyższej jakości naszych usług.
Porozmawiajmy
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości współpracy?
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy gotowi, by odpowiedzieć na Twoje pytania i znaleźć najlepsze rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb i rodzaju inwestycji.
BUD-LOG - Wiemy jak budować
NAPISZ LUB ZADZWOŃ
+48 600 266 209
biuro@bud-log.pl
SIEDZIBA GŁÓWNA
ul. Zwycięstwa 36G
11-710 Piecki
OBSERWUJ NAS
W SOCIAL MEDIACH